Traductor!

Vídeos!

25 d’ag. 2009

Són dos quarts de deu, estic davant de l'ordinador, esperant la visita d'unes noies que viuen al poble del costat , quan de cop, recordo un dels dies més emocionants de la meva vida.
Després de nou mesos, visitarem el noi que teníem acollit a l'estiu. m'enrecordo de l'espera de l'avió a l'aeroport del prat, l'espera per poder passar a la sala de les maletes a Tindouf, l'espera per recollir-les, l'espera impacient de que arribin a buscar-te a la wilaya... i quan per fi, després de totes aquestes esperes barrejades amb el cansament vec al meu nou germà, no és precisament un germà de sang, però això no vol dir que sigui un germà de veritat.
sé que és ell per la seva forma de caminar, i sobretot, pel rostre que de lluny puc reconèixer. camina tranquil•lament sota el sol abrasador de la hammada, mentres nosaltres l'esperem amb ganes d'abraçar-lo i conèixer la família que tant ens ha parlant durant dos mesos seguits.

no sé què ha sigut el que ha fet que tornés en si, davant de l'ordinador, que quan torno a recordar, el primer que se'm ve al cap, és el dia de l'adéu amb la que llavors considero família.
recordo aquella gent contenta de tornar a casa, farts de la sorra, de la calor... mentres que jo desitjo que hagi hagut algun imprevist amb l'avió, que faci que ens quedem alguns dies més amb els saharauis. però per desgràcia tot va sobre rodes i no em puc quedar més dies amb ells. mentres esperem amb la família a que arribin els camions per dur-nos a l'aeroport, la impotència de no poder fer res per ells em menja per dins.

arriba la visita i això m'interromp de nou. miro el calendari i me n'adono que només queden escassos dies per a que marxin els nens i nenes que han estat durant dos mesos entre nosaltres, però sé que tots estan contant els dies que queden per tornar amb els seus, mentre que a nosaltres ens menja la tristesa del buit que deixaran als nostres cors quan marxin.


com es pot veure.. aquest escrit el vaig escriure abans de que marxesin, però per problemes no l'he pogut penjar abans..

2 comentaris:

Anònim ha dit...

has tornat la canÇo del blog!
mes acord amb el tema...
petons
m

Anònim ha dit...

yo tambe tornat???????
m