Traductor!

Vídeos!

22 de nov. 2009

Concentració a la plaça St, Jaume

Ahir al vespre es va fer una concentració a la plaça St. Jaume, i de camí cap allà, quan estava a punt d'arribar a la plaça de la catedral, veig a un grup de gent amb pancartes i cridant en àrab.
pensava que serien saharauis que anaven cap a la plaça, però quan em vaig acostar, em vaig adonar que eren marroquins amb pancartes i imatges de gent apallissada sota el lema de: "SOM VÍCTIMES DEL POLISARIO" té delicte la cosa ehh!

Bé un cop a la plaça St. Jaume vaig veure a una gran quantitat de gent amb banderes saharauis i amb pancartes... la veritat és que hi havia bastanta gent, però crec que no és suficient.
La veritat és que no va estar malament, així que aquí us deixo unes poques imatges de la concentració.











1 comentari:

Anònim ha dit...

si, te delict