Traductor!

Vídeos!

29 de nov. 2009

Un dia amb l'Aminetou!

Ahir 28/11/09 vaig tenir l'honor d'estar un dia amb l'Aminetou.
La vaig veure molt "feta caldo", però tot i així ella té més clar que mai que ha de continuar amb la vaga de fam per tal d'aconseguir tornar a la seva pàtria amb els seus fills.

Quan vaig estar parlant amb ella, l'únic del que es preocupava, era de que havia d'estudiar molt per aprovar, i que em cuidés.
Però quan li vaig dir jo què qui s'havia de cuidar era ella, l'únic que va fer va ser somriure, perquè ja sabem com és ella, una dona de fortes conviccions.

És una dona que encara que estigui molt cansada i dèbil sempre té un somriure d'orella a orella, i és molt gratificant.

L'únic que li desitjo és que el govern espanyol faci el que hagi de fer perquè torni cap a casa seva, on els seus fills estan molt preocupats del seu estat de salut (m'ho va dir ahir)

I des d'aquí li envio moltes forces i ànims epr seguir amb la seva lluita, i que la recolzem fins la victòria.

SÀHARA LLIURE JA!!!!






8 comentaris:

Anònim ha dit...

a ver si poco a poco la sociedad reacciona!!!!!!!!!!!!!
es admirable esa mujer!!!!!!
solidaritat amb aminatu!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

sahara lliure i també tots el pobles del mon!!!!!!!!

Antònia Pons Valldosera ha dit...

Si em dones permís voldria reproduir aquest post en els meus blogs, citant-ne la font, com és natural.
Un petó ben fort per tots i molta energia per l'Aminetu Haidar.

sabah ha dit...

està clar Antònia!!

Eva ha dit...

Desde Cornellà donem anims a L'Aminetou. Molta força. Eva i Ángel

Anònim ha dit...

quina vergonya!!!!
el govern espanyol......

Anònim ha dit...

bonita foto!!!!
quién te iba a decir que aminettu se haría tan famosa eh?
tb molt mata la tava foto al aireport de lanzarote!!!!
moratinos ridículo, verdad?
força sahara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

moratinos, ese gordito sin escrúpulos!
y rabat acusa alpolisario de secuestro en mauritania...
qué ascooooooooooooooooooooo!!!