Traductor!

Vídeos!

28 d’abr. 2010

Jaume al cor! ♥ 27/04/10

no em fa molta il·lusió haver de fer una entrada al bloc sobre aquest tema després de tant temps que no escrivia res, però considero que he de fer-ne un per en Jaume





per desgràcia ahir em van comunicar la teva mort, una mort injusta per una persona com tú!
sé que possiblement estaràs millor allà dalt, però això no treu que estigui trista i que plori per tu!
sempre et recordaré com aquella persona que m'ha ensenyat a viure i a disfrutar allò que més m'agrada, com la persona que m'ha ajudat sempre, com la persona que m'ha demostrat que malgrat que a vegades la vida es giri en contra teva has de seguir endavant!!
moltes gràcies per tot!
_______________________________________________

què prop sentim a alguns que estan morts; i que morts ens sembla altres que encara viuen...



El sol brilla per tots i no fa pagar els seus raigs; i el mateix grapat de terra ens cubrirà a nosaltres com als conqueridors de la fortuna i de la vida...


Jaume al cor! :'(

1 comentari:

Anònim ha dit...

un amic el jaume?
un amic viell?